  • Data: 2002-05-27 08:46:32
    Temat: Re: inteligo - właściciel
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja wiem (nieoficjalnie oczywiście) że nie jest zainteresowany kupnem

    Ale mial plany kupna/zalozenia banku, tak wiec mozna go uznac za
    potencjalnego nowego wlasciciela (jesli zlozylby najlepsza oferte
    oczywiscie). Poza tym, jesli sie nie myle, majac wlasny bank, nie musialby
    swojego zaplecza finansowego umieszczac w innym banku, no i dodatkowo moglby
    wprowadzic wlasne ubezpieczenia.