  • Data: 2003-09-13 19:23:15
    Temat: Re: inteligo - wpłaty gotówkowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Konieczny wrote:
    > Dla mnie troche dziwne (punkt widzenia laika) jest to ze te kochane
    > eliksiry to nie chca sie odbywac w soboty i niedziele - moze ktos mi
    > to wyjasni - dlaczego?
    >
    > Z ciekawosci pytam. No ale swiat dazy do wygody... co jesli potrzebuje
    > pieniedzy na koncie w niedziele, a dzis jest sobota!?

    To sobie wyobraz, ze na zachodzie jest zazwyczaj 1 sesja, najwyzej 2 sesje
    ichnego Elixiru dziennie (w dzien roboczy), a w USA to jeszcze lepiej maja,
    bo duza czesc obrotu to dalej sa zwykle czeki.
    Co do pytania - Po porostu przelewami w Polsce zarzadza KIR , a ona dzila
    tylko w dni robocze.
    W niektorych bankach mozesz za to robic przelewy wewnetrzne on-line 7 dni w
    tygodniu.