  • Data: 2004-08-03 20:39:24
    Temat: Re: inteligo...wrrr
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja swoje metody mam i sa OK, pod warunkiem ze moge wykonac wiecej prob w
    > rzadko uzywanych miejscach.

    Więcej prób dla Ciebie = więcej prób dla kogoś kto ew. będzie się chciał
    dostać.

    > No wlasnie. Jak korzysta sie z pewnej puli kombinacji, to czasami
    > przypomnienie sobie hasla wymaga wiekszej liczby prob niz 3. I tu jest
    > problem.

    To ustal jedno hasło i zmieniaj ostatni znak.

    > No i zupelnie nie masz racji. Do tego usilujesz naciagac czyjes
    > wypowiedzi. Napisalem we wczesniejszym poscie, ze dla mnie OK jest
    > Inteligo i Millenet, bo mam same cyferki. A o mojej milosci do
    > BePeHahahaha mozesz spokojnie na liscie niejedno przeczytac. ;-P

    no...

    > To jest IMHO bzdura, bo wymaga uzywania albo krotykich hasel, albo ich
    > zapisywania, zeby szybko podawac znaki na wyrywki.

    Nie mam konta w mBanku. Czy tam rzeczywiście tak jest, że trzeba szybko
    podać ?

    > Ja nie mam zadnych
    > oporow w podawaniu calego hasla przez telefon. Nie wiem skad Ci przyszlo
    > do glowy, ze "Zapewne sam byś miał". Znowu tfurczosc wlasna?

    Przyszło mi to do głowy czytając Twoje posty. Bardzo mało w nich pochwał,
    natomiast bardzo dużo narzekania i wytykania jakichkolwiek (Twoim zdaniem)
    niedogodności w korzsystaniu z systemów bankowych. A poza tym skoro
    przyczepiłeś się do podawania wybranych znaków z hasła paszczowo przez
    telefon, to można się spodziewać (przez analizę ww. postów na pbb), że
    jakbyś miał podawać całe, to byłbyś skłonny się przyczepić, że ktoś może
    podsłuchać i dlaczego masz podawać jakiemuś konsultantowi swoje hasło w
    całości. Ale była to tylko spekulacja, co też pozwoliłem sobie napisać.

    Pozdrawiam

    PshemeK