    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo...wrrr
    Date: Tue, 03 Aug 2004 23:41:51 +0200

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Więcej prób dla Ciebie = więcej prób dla kogoś kto ew. będzie się chciał
    > dostać.

    Jak by na to nie spojrzec.

    > To ustal jedno hasło i zmieniaj ostatni znak.

    To nie takie hop siup po kanapie. Tam gdzie moge stosowac hasla tylko
    cyfrowe, tam mam tylko cyferki, a tam gdzie nie moge to musze dodatkowo
    literki. No i burdel w haslach mi sie robi. ;-) Poza tym zapomnialem
    jakiej struktury hasla wymaga mBank i stad dodatkowy problem.

    > Nie mam konta w mBanku. Czy tam rzeczywiście tak jest, że trzeba szybko
    > podać ?

    Tak zapiernicza, ze nie jestem w stanie spokojnie policzyc w myslach
    znakow w hasle. Zdecydowanie za szybko.

    > Przyszło mi to do głowy czytając Twoje posty. Bardzo mało w nich pochwał,
    > natomiast bardzo dużo narzekania i wytykania jakichkolwiek (Twoim zdaniem)
    > niedogodności w korzsystaniu z systemów bankowych. A poza tym skoro
    > przyczepiłeś się do podawania wybranych znaków z hasła paszczowo przez
    > telefon,

    Eeeee? Paszczowo przez telefon? A gdzie tak maja? W moich bankach zawsze
    hasla leca z klawiatury.

    Aaaaaa, w BOKu Plusa podaje sie telekod slownie, ale oni sa zacofani
    technologicznie. ;-)))))

    > to można się spodziewać (przez analizę ww. postów na pbb), że
    > jakbyś miał podawać całe, to byłbyś skłonny się przyczepić, że ktoś może
    > podsłuchać i dlaczego masz podawać jakiemuś konsultantowi swoje hasło w
    > całości. Ale była to tylko spekulacja, co też pozwoliłem sobie napisać.

    Niech podsluchuja. Hasla jednorazowe lub token zalatwiaja sprawe.

    Bartol