eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinternetowy bank dla głuchoniemego › Re: internetowy bank dla głuchoniemego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.n
    l!border-2.ams.xsnews.nl!news.mixmin.net!eternal-september.org!feeder.eternal-s
    eptember.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: internetowy bank dla głuchoniemego
    Date: Sat, 03 Nov 2012 21:36:53 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 39
    Message-ID: <k74kc5$f8v$1@dont-email.me>
    References: <8...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 4 Nov 2012 02:36:53 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="aa7fc89e8c9f79d734e1408fa8fbe955";
    logging-data="15647";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/oN1akMga56OwWjodQj7y2FDWDUKHdWQ8="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/18.0
    Thunderbird/18.0a2
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:aIlKz2Mwk8dMxu1gFKTN/sqqXfI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581967
    [ ukryj nagłówki ]

    Sebastian wrote:
    > szukam konta internetowego dla osoby głuchoniemej
    >
    > jaki bank jest najmniej upierdliwy w zakresie dzwonienia
    > do klientow? chodzi mi o eliminację lub ograniczenie
    > ryzyka, że bank nie wykona dyspozycji "bo konsultant się
    > nie mógł do pani dodzwonić" i o nieodsyłanie "do placówki"
    >
    > klientka chce być obsługiwana tylko internetowo
    >

    to zalezy co chcesz robic.
    Jesli chodzi o przelewy z konta potwierdzane kodem to inteligo nigdy do
    mnie nie dzwonilo i nigdy sie nie trafilo zeby cos nie poszlo.
    Ma natomiast jedną wielką wadę. Nie da sie ustanowić pełnomocnika.

    Nie wiem jak z kartą bo nie korzystam.

    mBank jeszcze nigdy tez niczego ode mnie nie chciał telefonicznie, mimo
    przelewów sporych kwot do kilkudziesietu tysiecy jednorazowo.

    Problemem moze byc tylko aktywacja konta. Juz nie pamietam jak to sie
    odbywało. Ale pamietam, ze trzeba bylo dzownic.


    Niezlym, co prawda nietanim rozwiazaniem jest eurokonto w pekao.
    Da sie bezproblemowo obslugiwac przez internet, ale zaleta jest to ze
    maja blisko oddzialy i w razie czego da sie zalatwic na miejscu.
    Bardzo ładnie za to działa pelnomocnictwo. W zasadzie wszytko da sie
    załatwic przez pełnomocnika.
    Upierdliwi są tylko pod kątem dzownienia i wciskania swoich produktów,
    ale myslę ze w tym przypadku to nie bedzie problem.

    I nie wiem jak inne banki , bo nie jestem kolekcjonerem kont.

    moze pocztowy?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1