  • Data: 2007-05-10 20:37:30
    Temat: Re: inwestowanie
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Lukas pisze:

    > nie ale na poczatek jakies 80tyś by się znalazło

    Moja koleżanka w pracy, której podrzuciłem tego linka:
    http://www.opera.pl/aktualnosci/download/artykul_for
    bes_052007.pdf
    Po przeczytaniu wzięła kartkę papieru trochę policzyła i zaczęła
    zakładać konto w mBanku - po co komuś płacić, niemałe pieniądze, a
    ryzyko w zasadzie prawie to samo. Poza tym jakbyś się wciągnął to zabawa
    jest całkiem niezła ;)

    PS No i możesz znaleźć np takiego "doradcę" http://rozbicki.info/ ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski