  • Data: 2010-05-17 23:22:10
    Temat: Re: inwestowanie w USA
    Od: st4lz <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 May 2010 20:31:30 +0200, rabarbarek wrote:

    > To nie są indeksy tylko wszystkie papiery wchodzące w skład indeksów.
    >
    > Mozna znalezc polskie biuro z minimalna oplata rzedu 25-30 zl od
    > transkacji.
    >
    > Transakcja kupna/sprzedazy akcji na nasdaq przez amerykanski UBS przy
    > zleceniu 2-3k $ to prowizja okolo 5-6$.
    >
    > Tak wiec te "polskie" oplaty nie sa znowu takie astronomiczne.
    >
    > Jest. Dowolny broker/bank inwestycyjny. Jedyna bariera to kwota
    > minimalna srodkow jaka nalezy zdeponowac na rachunku. (roznie, ~20k $)
    >
    > Rabarbarek

    A jak rozwiązywane są sprawy podatkowe w przypadku posiadania rachunku u
    zagranicznego brokera, podwójne opodatkowanie?

    W przypadku dawania płynności poprzez ECN dostaje się prowizje, także
    opłaty rzędu kilkudziesięciu złotych od transakcji mogą być wysokie przy
    większym obrocie.

    Interesują mnie głównie mało płynne spółki, głównie CEF i ETF-y, także
    papiery wchodzące w skład głównych ineksów mi nie wystarczają.