  • Data: 2009-07-05 11:17:43
    Temat: Re: inwestycja 50k na 3-4 lata
    Od: "ViRuS" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2iecd$7g5$1@news.onet.pl...

    > Biorąc pod uwagę miejsce w cyklu to warto kupić wszystko poza akcjami.
    > http://www.nowandfutures.com/d2/dow_cpi_adjusted1962
    -2024_with_low(cyclepro).png

    Zgadzam się, moje cykle wygladają podobnie na WIG, z tym ze na przelomie
    2009/10 nastapi ważny dolek i do 2013 mamy srednie wzrosty, wtedy
    przegrzanie i spadki do 2018 roku ale takiego dna jak na Twoim rysunku to
    raczej nie bedzie, co najwyzej testowanie dna z 2009/2010. Inflacja nawet
    nie dopusci do takich spadków. WIelkie banki rozpoczną zakupy. W tym czasie
    wyrośnie nowe pokolenie młodych dzielnych inwestorów chcących pokazac starym
    ramolom jak się zarabia milion przed 30-stką (czyt. barany do strzyzenia ;)
    . I wtedy moze nastapic jakas kolejna duza fala wzrostowa po ktorej znowu
    masa ludzi zostanie w trampkach. Ale poki co polecam sledzic pilnie przelom
    2009/10. Do 3-4 letnich inwestycji moze pasowac jak ulał :)

    http://img127.imageshack.us/i/20080905001401.png/
    (dzialka pozioma w tygodniach)

    Pozdr,V.