  • Data: 2006-12-06 21:57:07
    Temat: Re: inwestycja, lokata ?
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Damian" wrote in message

    > Witam, nazbierałem trochę pieniążków (ok 5000zł) i chciałbym je gdzieś
    > ulokować, tak aby pracowały i było ich więcej. Co miesiąc mogę dokładać do
    > tego następny 1000 zł. Lokata ma bardzo niską stopę zwrotu i tam nie mogę
    > dokładać pieniążków w trakcie jej trwania. Co jeszcze może być ? Słyszałem
    > coś o funduszach ale tam jest tak pięknie wszystko napisane.. A w
    > rzeczywistości jak to wygląda ? Może inne propozycje ?

    przy tej kwocie zainteresowałbym sie kontami oszczędnosciowymi
    np OKO w śląskim, emaxplus w mbanku, w polbanku i inne
    wpłacasz kiedy i ile chcesz
    wypłacasz kiedy i ile chcesz
    dobrze poczytaj regulaminy (darmowa jedna wypłata w mcu)

    a fundusze? no chyba juz niedługo czas na spadki ;)
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com