  • Data: 2009-12-11 18:19:04
    Temat: Re: inwestycja w wino/whisky
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyparuje i nawet nie zauważysz różnicy na oko ;-)

    Heh, w szkole na zajęciach z destylacji alkoholi pani nam wmawiała że jak
    destylat (zwany w zalezności od kraju bimbrem, whysky, koniak czy samagon)
    długo leżakuje i straci kilka procent, to nie jest to żadna strata a dzieki
    temu produkt finalny zyskuje na wartości. Tako też wmawiała mi przeuprzejma
    przewodniczka po destylerni glenmorangie, którą miałem okazję zwiedzać (i
    trunków kosztować...) w ostatnie wakacje ;-)

    --
    AS