  • Data: 2006-09-22 20:50:11
    Temat: Re: jade na rok do Francji
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "joan"
    > Na karcie zmienisz limity, ale bankomaty tez maja swoje limity i
    > jednorazowo nie wyplacaja duzo kasy. A kazda wyplata to dodatkowy
    > koszt. Nie wiem dokladnie jak jest we Francji, ale dla przykladu
    > powiem, ze w Portugalii jednorazowo w bankomacie mozna podjac tylko
    > 200 euro. Za wyciagniecie gotowki z bankomatu za granica place: w
    > Nordei - 10 zl, w mBanku - 10 zl, a w PKO SA cos kolo 30.

    wystarczyło pomyslec o tym 3 tyg. wczesniej - w Deutsche Bank PBC
    konto Start jest za 1 zl/mies a wyplaty we wszystkich bankomatach
    BNP Paribas darmowe.
    I oni w DB-PBC mają niezłe kursy (do porownania przez www)
    nie to co Fortis, ktory chwali sie darmowymi bankomatami
    a odbija sobie na kursach niepublikowanych na www :(
    (te co podają są do przeliczen w kraju)
    *** blad ***