    From: " finder24" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak ULEPSZYĆlokatęnocną w Aliorze?
    Date: Tue, 25 Nov 2008 21:52:34 +0000 (UTC)

    k...@o...pl napisał(a):

    > połowa środków wędruje na konto nocne 11,00% rocznie
    >
    > czyli o godz. 20:00 mam np. 8.246,00 na koncie, na nocną
    > wędruje 4.123,00zł i do rana wypracowany jest zysk 1,24zł
    >
    > co by się stało, gdybym np. o 20:30 przelał pozostałe 4.123,00
    > na podpatrzone na wyciągu konto lokaty nocnej? Czy wtedy odsetki
    > zostałyby naliczone od kwoty 8.246,00zł? I razem wróci na osobiste
    > pełna kwota 8.246,00 + 2,49zł odsetek? A może ponad 4.100zł sobie
    > "gdzieś wsiąknie" :P i będe musiał składać reklamacje albo nawet iść
    > do placówki Aliora?

> [...]

    Z całym szacunkiem. A czy z tą nocną lokatą to nie jest tak, że ona jest
    liczona nie w trybie dobowym, ale zaledwie przez kilka godzin? Powiedzmy, że
    do godziny 6 rano... Tak mi się właśnie wydaje. Osobiście nie mam tam konta,
    ale gdzieś to słyszałem. Nie zmienia to jednak faktu, że warto potwierdzić
    Twoją tezę, choć jeśli moja by się potwierdziła, to opłacalność całego
    przedsięwzięcia trochę by się zmniejszyła.

    finder24