  • Data: 2002-09-04 16:42:55
    Temat: Re: jak banki tracą klientów
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 04 Sep 2002 15:20:12 +0100), "b2d2"
    <m...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >płacą wam za to w Lukasie?

    Nie, bynajmniej, tak jak nie płacą mi w mBanku, a jak przeguglasz
    sobie tą grupę oraz grupę podatki, znajdziesz moje boje z Radosławem
    P. w temacie mBank <> Inteligo.

    >no to poczytaj sobie:
    >http://gdynia.naszemiasto.pl/gospodarka/204896.html

    Chodzi Ci o prowizję za spłatę? Widzialem to w oddziale... I bardzo
    dobrze. Z Lukasa w Zabrzu nie dalo się czasami korzystać, bo stoi
    kolejka aż pod seksszop... I wszyscy spłacają raty... No i Lukas
    pewnie chce wyeliminować kolejki...

    Cytat: ,,Spłacić go jednak można tylko w oddziałach banku''

    BZDURA! Spłacać kredyt można zarówno w oddziale Lukasa, w dowolnym
    innym oddziale (choć nie bezprowizyjnie), przelewem z innego banku,
    zleceniem stałym z innego banku lub z Lukasa.

    Płakanie na Lukasa za tą prowizję jest mniej więcej takie jak
    płakanie, że do mBanku nie da się wpłacić w kasie bezprowizyjnie. Po
    prostu bank ma dość kolejek i przetwarzania tych rat, skoro da się je
    wpłacić inną drogą!

    Komunizm już minął, a Polacy wciąż chcą wszystko za darmo.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)