  • Data: 2009-10-21 16:57:56
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:hbn87r$1nb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    KJ Siła Słów pisze:

    > Jakby Ciebie cały ten kartowy biznes kosztował 2-3 tysiące miesięcznie też
    > byś uprawiał taką sofistykę ?

    *Jakby powodował tyle strat to bym zrezygnował z terminala. Albo Twój
    *znajomy jednak wychodzi ogólnie do przodu, bo dzięki kartom ma więcej
    *niż 2-3 tys zysku (ile to obrotu, jesli prowizja wynosi 2-3 tysiące -
    *jakieśtam skromne koszty stałe, co? ), albo nie umie zarządzać i
    *świadomie ponosi stratę. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku, nie ma
    *to wiele wspólnego z kartami a jedynie umiejętnością zarządzania (lub w
    *drugim przypadku z jej brakiem).
    *
    *Nadal szukamy doniesień o sklepie który zamontował terminal i po jakimś
    *czasie zlikwidował. Ja się z taką sytuacją nie spotkałem.

    Czyli obrócił te 100 tysi?
    Żabka obok kasuje się na 3 tysie za lokal, dołożyć te 3 tysie za karty, i
    kolejne 3 tysie na prąd i podobne.
    Już prawie 10% zjadło.

    A niech wyłączy lodówki to zaoszczędzi te 2 tysie i po kłopocie.
    Cieszę się, że pomogłem.