  • Data: 2009-10-27 11:18:24
    Temat: Re: jak działają KK?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > A paragony przy platnosci gotowka daje czy zapomina?

    Pytasz mnie czy jest oszustem i przestepca ?

    Oczywiscie ze jest, poza tym gwalci, rabuje i zabija.

    > Sprzedawca w normalnym sklepie (nie wirtualnym) w praktyce nie ponosi
    > ryzyka zwiazanego z fraudami kartami.

    Zalezy od kwoty, ale nie widze problemu zeby od pewnej jej wysokosci
    operator zaczal tlumaczyc sklepikarzowi ze nie zweryfikowal podpisu
    itd.. zacznie sie spor prawny na ktorym sklepikarz jest albo w plecy na
    kosztach adwokata albo w plecy na straconym czasie.

    > To juz jest dorabianie ideologii.
    > Natomiast oczywiscie w zestawieniu z VATem i PD, nie mam watpliwosci.

    Nie masz watpliwosci, ze czlowiek ktorego absolutnie nie znasz, nie lubi
    KK bo przeszkadzaja mu oszukiwac. Styl myslenia ktory robi wrazenie.
    Na mnie najgorsze z mozliwych.

    KJ