    From: Populares <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak i gdzie zrealizować....
    Date: Wed, 05 Nov 2003 23:21:32 +0100

    BigDario wrote:

    > otrzymalem dzisiaj poczta czek wystawiony w Australii przez WESTPAC BANK
    > czek opiewa na kowte 270 A$ (australijskich dolarów)
    > mam pytanie (przejrzalem juz archiwum i ciagle mi malo) czy ktoś z was
    > realizował czek wydany przez australijski bank?
    > jezeli tak to, gdzie go tanio o szybko zrealizować?
    > gdzie jest najszybciej a gdzie najtaniej?

    Realizowałem w Pekao SA, ale było to kilka lat temu. Mimo tego, że czek
    był podobno taki, że całe koszty opłacił już wystawca czeku, tak abym
    dostał do garści tyle, na ile opiewał czek, to Peko pobrało sobie
    jeszcze coś pomiędzy 5 a 15 AUD. A pobrało by więcej, gdyby nie to, że
    posiadałem konto walutowe w tym banku (i w tym oddziale) i pieniądze
    zostały przelane z czeku na to konto.