  • Data: 2003-05-12 08:12:30
    Temat: Re: jak mbank zarabia na SFI
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9jj1p$2up$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> wrote in message

    > Ales wymyslil.

    Nie wymyślił. Powiem więcej. Przy nabyciu jednostek też jest opóźnienie.
    Przy pierwszym zakupie, z którym wiązało się otwarcie rachunku już na drugi
    dzień miałem jednostki. Przy dokupieniu dodatkowych jednostek za znacznie
    wyższą kwotę operacja trwała 3 dni. W samym środku tygodnia. U kogo były te
    pieniądze w tym czasie?

    Pozdrawiam
    kriskel