  • Data: 2003-01-17 13:53:20
    Temat: Re: jak najlepiej przelac kase do Niemiec ?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niewiem co najlepiej teraz, ale ja w identycznej sytuacji (przed kilkoma lat
    y)
    robilem tak:

    > 1. Schowac kase do skarpetki , zawiezc do Niemiec i wplacic do banku. ;)

    Czasami, ale nigdy nie wiecej niz 2000 DM.

    > 3. Jakies konto w Euro w Polskim banku ?

    Mialem konto walutowe w zwyklym PKO BP, robilem przelew na konto
    w Niemczech, przy przelewie 3000 DM koszty wyszly ok 70 zl.

    ps
    gdzie jedziesz ?
    ps2
    Raczej trzymaj sie zdala od Sparrkasy, niby siec bankomatow najwieksza, ale
    traktowanie i podejscie (zwlaszcza do cudzoziemcow) dalekie od poprawnego,
    czego nie mozna bylo powiedziec o niemieckim CITIbanku.
    ps3
    dobrze sie zastanow, gdzie zalozyc, bo nie wiem jak teraz, ale konto mozesz
    miec
    (jako student - darmowe ) tylko jedno !!!