  • Data: 2007-01-30 19:37:56
    Temat: Re: jak najtaniej dokonac przelewu w euro
    Od: "Al Gore" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):

    > Zlecilem przy otwieraniu konta, ze za 3 dni sobie przeleje kase przez Citibnak
    > Global Transfer, gdzie odrazu sa pieniadze na koncie, ale nie znaja tego i nie
    > uwierzyli chyba. Kase przelalem jak szedlem do banku, jak dosedlem, to juz byla
    > kasa i wyplacilem.

    Jako ze dlugo mnie nie ma juz w PiSland wiec nie jestem na biezaco, ale ok dwa
    lata temu byly przymiarki do EuroElixira czy to już działa, miała być też
    ograniczona prowizja zdaje sie do jednego EURO (albo nie wiecej niz za
    krajowy) za przelew w EUR czy to w PL czy do krajow EU, ale fakt faktem
    walizkatransfer jest najlepszym i najszybszym srodkiem