  • Data: 2004-07-25 16:15:29
    Temat: Re: jak oceniacie banki BZWBK24internet oraz Inteligo?
    Od: Jarek <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    25 lipiec (niedziela) godzina 17:37, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > No a w archiwum malo masz opinii? Po cholere mnozyc byty? :)
    Tak, ale opinie są "przestarzałe", a mi chodzi o aktualną sytuację.

    > Moze ulatwisz nam zadanie i napiszesz do czego ci bank poatrzbny? Jakie masz
    > bankomaty w okolicy itp
    Do czego mi on potrzebny?
    - pracodawca musi wpłacać pieniążki
    - musi być bankomat bez prowizyjny
    - czasem coś bym sobie kupił w sieci
    - chciałbym dostawać informację SMS od razu jak pojawią się jakieś
    pieniążki
    - dobra historia zakupów z możliwością przeglądania/drukowania
    - jak najmniejsze koszty
    - chcę mieć dostęp do konta z sieci
    - na razie nic więcej mi do głowy nie przychodzi

    Bankomaty w moim miasteczku (Oława - 30 km od Wrocławia) to BZWBK (4) i
    PKOBP (1), mało tego PKO, ale jest w Rynku więc nie ma tragedii. Faktem
    jest, że BZWBK jest "gdzie się nie ruszę".

    Czy w Inteligo mogę sobie _później_ dodać osobę z którą będę
    współdzielić konto? Jak wyglądają koszty takiej operacji?

    Zależy mi na szybkich reakcjach banku, szybkiej obsłudze, szybkiemu
    założeniu konta, bezawaryjności, bo z tego co wyczytałem o mBanku to
    tragedia szybkości.
    Wolę już parę złotych zapłacić i mieć pewność, że wszystko będzie na
    czas niż nie płacić nic i później mieć pretensje chyba tylko do siebie.

    --
    Pozdrawiam, Jarek