    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak odebrać pieniądze?
    Date: Thu, 09 Oct 2008 12:50:02 +0200

    jureq pisze:

    > Nie masz metody odebrania tych pieniędzy.

    Ale głupoty gadacie

    Przerabiałem kiedyś taki scenariusz:

    - Iksiński wpłacił gotówkę w kasie banku X (nie mając tam konta), z
    poleceniem przelewu na moje konto w banku Y

    - Pieniądze dotarły, potem poszedł przelew z powrotem z tytułem "zwrot
    za cośtam"

    - Pieniądze trafiły do banku X na jakieś techniczne konto i czekały
    sobie aż ktoś się po nie zgłosi (zapewne tak samo jakby numer docelowego
    rachunku podany przez Iksińskiego był błędny)

    - Iksiński dostał ode mnie pełne dane tego przelewu (nadawca, odbiorca,
    tytuł, data), poszedł z tym do tego samego oddziału gdzie wpłacał,
    wyjaśnił, dostał gotówkę.

    Karol