eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)Re: jak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.onet.pl!not-for-mail
    From: "Bam" <N...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak odzyskac swoje pieniadze (dlugie)
    Date: Tue, 16 Dec 2003 08:32:31 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <brmcg3$9r3$1@news.onet.pl>
    References: <brdb4o$6at$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: wp162.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1071560003 10083 80.55.197.162 (16 Dec 2003 07:33:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Dec 2003 07:33:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273824
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztof " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:brdb4o$6at$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam problem z odzyskaniem pieniędzy blednie przelanych na nieprawidłowy
    > rachunek.
    > Zleciłem w swoim banku (Inteligo) przelew na rachunek w BZWBK podając
    dokładna
    > nazwę odbiorcy (nazwa i adres firmy) oraz tytuł płatności (numer faktury i
    > dokładny jej opis)
    > oraz numer rachunku odbiorcy (tutaj zamieniłem miejscami dwie ostatnie
    cyfry!)
    > Przelew został zaksięgowany na rachunku jakiegoś innego klienta banku
    BZWBK.
    > Bank zaksięgował mój przelew na rachunku, który ja błędnie wpisałem
    > zamieniając
    > ostatnie dwie cyfry.

    Bank nie ma obowiązku sprawdzania danych adresowych klienta.
    Obowiązuje numer rachunku wedle prawa bankowego.
    Nie pomnę który to paragraf.
    Faktem jest że kiedyś kiedy była normalna obsada w bankach panie na zapleczu
    księgując weryfikowały i poprawiały takie pomyłki.
    Teraz już zostały zwolnione, systemy nowe, nikt tego nie sprawdza.
    Dlatego ja zawsze sprawdzam 3 razy numer rachunku zanim zrobię przelew, a w
    danych adresowych możesz wpisać x.
    Moim zdaniem pieniędzy nie odzyskasz bez dobrej woli pomyłkowego adresata.
    Bank przecież nie zapłaci za twoją pomyłkę bo niby dlaczego?




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1