    Date: Thu, 30 Mar 2006 19:39:29 +0200
    From: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak okraść klientów funduszu Arka

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Co masz na mysli? Uwazasz, ze konto oszusta nie moze miec tych samych
    > cyfr kontrolnych? Ba, sa banki, w ktorych wszystkie konta maja te same
    > cyfry kontrolne...
    >
    > MJ
    Mam na myśli to, że skoro nie mogę dowiedzieć się niczego o pełnym
    numerze rachunku (bo Arka "chroni dane osobowe"), to chociaż informacja
    o kilku cyfrach znacznie obniża prawdopodobieństwo oszustwa. A tu nic...
    Co powiedziałyby firmy i sprzedawcy internetowi, którzy numery rachunków
    publikują w trosce o swoje interesy?

    Cz.Bajer