eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!t20g2000yqe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Krzysiek <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z
    Torunia?
    Date: Fri, 5 Mar 2010 00:58:44 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <9...@t...googlegroups.com>
    References: <3...@n...onet.pl> <hmoj0v$khj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <2...@g...googlegroups.com>
    <e...@x...googlegroups.com>
    <m...@i...localdomain>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <8...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 145.8.104.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1267779524 3330 127.0.0.1 (5 Mar 2010 08:58:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 08:58:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t20g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=145.8.104.65;
    posting-account=FthFwQoAAADLbDIUlgRn0BvaiXL2MwXe
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521026
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Mar, 09:50, BK <b...@g...com> wrote:

    >Problem przeciez nie jest masowy, a dotyczy glownie
    >osob, ktore nie zachowuja minimum ostroznosci przy korzystani z
    >nowoczesnych technologii.

    Przy korzystaniu z technologii. Niekoniecznie nowoczesnej, bo
    upraszczanie sprawdzania rachunku nowoczesnością nie jest, jeśli już
    określiłbym to mianem automatyzacji.

    > Problem dotyczy jedynie ludzi, ktorych oszukano. Skala problemu jest
    > na tyle mala, ze sie po prostu nie oplaca wdrazac zaawansowanych
    > mechanizmow weryfikujacych przelewy.
    Więc potrzebny będzie system działania w takich przypadkach, szybkie
    reagowanie,
    odpowiednie przepisy prawne ułatwiające zwrot środków.

    > Nie sadze zeby wiekszosc klientow
    > bankowosci chciala poniesc koszty - zarowno finansowe jak i
    > niefinansowe (opoznienia w realizacji przelewow ect.) bo jest grupa
    > ludzi, ktorzy daja sie oszukiwac.
    Sprawdzanie paru znaków z pola tekstowego pod względem zawierania
    podobnych stringów to nie jest wielki koszt. Kosztem może być to co z
    tym zrobić dalej, bo taki podejrzany przelew powinien być szybko
    sprawdzony najlepiej przez człowieka.
    Kosztów niefinansowych może nie być - można by nie wpisywać danych
    odbiorcy wtedy nie będą sprawdzane.


    >Jak ktos nie jest w stanie sie
    > zabezpieczyc przed tego typu oszustwami np. na allegro to niech placi
    > karta lub przy odbiorze :)
    Problem dotyczyć może także różnych organizacji charytatywnych i
    innych zbierających pieniądze
    tam płacenie kartą jest średnim pomysłem (prowizje), a opcji płacenia
    przy odbiorze nie ma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1