  • Data: 2002-09-11 15:40:42
    Temat: Re: jak "skeszowac" niemiecki czek?
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pekao S.A. - 0.25% min 10 zł. W praktyce najszybciej - do miesiąca... (ale
    > to już prywatny komentarz).

    dzisiaj w pekao powiedziano mi, ze takich czekow juz nie realizuja, w paru
    innych bankach w ogole "czekow niet" (multi, raiffaisen, lukas, lg petro), w
    innych zagranicznych niet (nordea), a w jeszcze innych tylko inkaso na ROR
    (millenium, bgz, ing, pbk, kredyt)

    w koncu zalozylem ROR w millenium, zeby w ogole moc zrealizowac czek, bo
    okazalo sie, ze dzisiaj mija waznosc czeku - zagraniczne czeki wazne sa w
    polsce tylko 10 dni czy jakos tak