  • Data: 2010-03-19 11:11:27
    Temat: Re: jak to jest z zajęciem komorniczym za mandat?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hnvlpe$me4$...@n...onet.pl...

    > Ale w przypadku zajęcia to nie klient zleca operację.

    To nie musi mieć tutaj znaczenia.

    > W ogóle całe te podwyższone prowizje za przelewy z tytułu zajęć wydają
    > mi się złą konstrukcją i gdyby ktoś się uparł mógłby chyba skutecznie
    > podważyć taką opłatę. Powinno to być jakoś ujęte w osobnej pozycji, jako
    > obsługa zajęcia czy podobnie. Tak jak jest obecnie nie wiem czy nie
    > narusza to zbiorowych interesów konsumentów. :)

    Opłaty zazwyczaj są za wysokie - 30, 50zl to dużo, ale nie oczekujmy,
    że zajęcie będzie realizowane za darmo. Wymaga ono wiele pracy - odbioru
    poczty, przeczytania, sprawdzenia czy dana osoba ma konto (wiele zajęć
    jest wysyłanych w ciemno), dokonania zajęcia, to wszystko musi wykonać
    pracownik ręcznie, i to najlepiej tego samego dnia.

    --
    Liwiusz