  • Data: 2007-08-11 21:51:42
    Temat: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Aug 2007 12:06:54 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Zalezy od banku - zona ponad miesiac temu zareklamowala dwie transakcje
    > karta Eurobanku i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Banki maja duzo czasu
    > na wyjasnianie i wiekszosc z nich z tego skwapliwie korzysta.

    Od banku zależy czy ci warunkowo uznają tą kwotę. Ale jestem przekonany
    że kiedy twoja żona zareklamowała te transakcje, zostały one "zabrane"
    sprzedawcy/om. W tym sensie jest to bezpieczne dla banku, a jak się
    korzysta z usług normalnego banku, jest to bezpieczne także dla
    użytkownika karty :)

    p. m.