eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak wybrac pieniadze z Polskiego konta w UK i nie stracic › Re: jak wybrac pieniadze z Polskiego konta w UK i nie stracic
  • Data: 2004-07-27 13:37:06
    Temat: Re: jak wybrac pieniadze z Polskiego konta w UK i nie stracic
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Q" <o...@g...gov.pl> wrote in message
    news:ce3rtn$14c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > niż
    >
    > jestes pewien?!

    Tak - najgorszy kurs osiągnąłbym w czeskim kantorze. Wiesz - to było parę
    lat temu i w sumie to nie dam głowy czy to była wypłata z bankomatu czy
    zakupy w czeskich sklepach. Ale wiem na 100%, że na wyciągu miałem lepsze
    kursy po przeliczeniu transakcji niż moi znajomi, którzy kupowali korony w
    Polsce.
    Poza tym święty spokój - i w ogóle nie rozumiem tej całej analizy - po
    cholerę mam z sobą taszczyć kilkaset funtów do Londynu skoro mogę sobie
    wypłacać co jakiś czas - wygoda i bezpieczeństwo jest dla mnie dużo
    ważniejsze.

    pzdr
    Krzysiek