  • Data: 2002-08-26 18:39:44
    Temat: Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message news:akds1q$fap$1@news.tpi.pl...
    > Wejdź na stronę www.idea.pl tam jest coś takiego jak Zakupy
    > Może znajdziesz coś, na co jesteś gotów przeznaczyć tę forsę.
    > W ostatniej chwili możesz wspomóc kogoś charytatywnie. Są takie numery.
    > Dwa dni to mało na sensowne wykorzystanie limitu.
    > Może warto dokupić POP50 i mieć 3 miesiące dłużej czasu na wydanie 150 zł.

    charytatywnie już wysłałem

    za autko nie zapłacę, bo mam parking za darmo, a w centrum parkuję na
    strzeżonym

    po co wydawać 50 zł ? skoro i tak nie będę miał tego jak wydać :) - mam 70
    minut za darmo w Plusie

    zobaczę jeszcze te zakupy na www.idea.pl - ale nie wiem czy coś tam
    ciekawego jest

    jak na razie poza celem charytatywnym spodobało mi się wysyłanie wiadomości
    głosowych znajomym korzystając z kodów pod nakrętkami coca-coli :) - ale
    niestety mam tylko dwie butelki w domu

    pozdrawiam
    Piotr