eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Mroziu <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Date: Thu, 26 Jun 2003 17:27:14 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 44
    Message-ID: <bdf2a9$20an$1@news2.ipartners.pl>
    References: <3ef9f7d1$1@news.home.net.pl> <bde2cp$70v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3efa9364$2@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: external14.iavmb.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1056640137 65879 217.153.79.174 (26 Jun 2003 15:08:57
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jun 2003 15:08:57 GMT
    In-Reply-To: <3efa9364$2@news.home.net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248101
    [ ukryj nagłówki ]


    > miałem (i mam) konta w wielu bankach, a z lukasem mam do czynienia od kilku lat.
    > jeśli 'tak powinno być w każdym banku' to ja dziękuję.
    >
    > ludzie którzy uciekają do lukasa robią to albo całkiem nieświadomie, albo z
    desperacji przed jeszcze gorszymi.
    > lukasowi mogę zarzucić:
    > - kiepski system dostępu do konta przez internet, który NIE JEST POWIĄZANY w trybie
    ON-LINE z systemem bankowym
    > - beznadziejne wyciągi, na których do tej pory brakuje sensownych opisów operacji
    (są tylko: przelew, prowizja - ale za co? do kogo?
    > cholera wie)
    > - niekompetencja pracowników zarówno w oddziałach jak i na infolinii
    > - dłuugie kolejki w oddziałach - czasami dłuższe niż kiedyś w pko bp
    > - dopiero od niedawna mają umowę na bezprowizyjne wypłaty z bankomatów euronetu -
    do tej pory w szczecinie było zaledwie kilka
    > bankomatów bezprowizyjnych, w tym chyba żadnego na prawobrzeżu (mimo iż jest tam
    oddział)
    > - bank nie odpowiada na pisma wysyłane do nich i reklamacje
    > - na dodatek nie respektuje własnego regulaminu
    > - za zastrzeżenie karty wciąż naliczają 25pln, a termin po jakim przejmują
    odpowiedzialność jest zagadką nie tylko dla klientów, ale
    > i pracowników banku
    > - i wiele innych rzeczy, o których sporo już napisano na tej liście
    >
    > ludzie, jeśli już uciekacie z innych banków, to NIE DO LUKASA!!! to jak ucieczka z
    deszczu pod rynnę.
    > nie ma banków idealnych, ale ostatnio odnoszę wrażenie że nawet citi jest lepszy od
    lukasa.

    Chyba nie jest az tak tragicznie jak przedstawiasz.

    Zgodze sie z

    - beznadziejny system Onliniowy
    - czas od przejecia odpowiedzialnosci przez bank za karte (to
    rzeczywiscie jest masakra - no i oplata za zastrzezenie)

    Nie zgodze sie
    - wyciagi (bez problemu wiem co i za co - a operacji mam z 30 w miesiacu)
    - narazie sie jeszcze nie nadzialem na niekompetencje pracownikow. Moze
    dlatego ze tylko wlpacam tam pieniadza, a reszte przez internet.
    - bankomatow jest wystarczajaco i z mojego punktu widzenia sa polozone
    startegicznie (np. w poblizu pracy)
    - nie ma kolejek w odzialach (przynajmniej w tym ktory ja odwiedzam)

    ale niestety wady zmuszaja mnie do szukania lapszego banku. Moze Multi :)

    --
    Pozdrawiam
    Mroziu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1