  • Data: 2010-01-02 08:22:07
    Temat: Re: jak zapłacić kartą chipową ?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:hhlql1$lj9$1@inews.gazeta.pl

    > Niech ktoś mi wyjasni jak w kasie na dw, Cenralnym w Warszawie (hol
    główny)
    > płacić kartą
    > chipową ? bo nie udało się, brak autoryzacji, mimo iż limity dostępne,
    > kwota jest na rachunku, karta maestro ING, kasjerka zasugerowała mi użycie
    > innej karty, i uzyłem bezchipowej, ale potem zobaczyłem, że te PIN-pady
    > wystawione poza
    > okienko mają miejsce gdzie wkładam karte, czy więc chipowej karty nie
    > nalezy dawać kasjerce ?

    A czy przypadkiem opisywana przez ciebie sytuacja nie była związana z jakąś
    awarią po stronie ING. Często byłem świadkiem jak i też doświadczyłem tego,
    że karty z logo lwa nie chciały mi działać mimo, że na koncie były środki by
    zapłacić za dany towar czy usługę... Inne karty (hybrydki albo z samym
    paskiem) ratowały sytuację. Jako, że takich sytuacji nie lubię z ING się
    pożegnałem bez żalu.