  • Date: Sat, 28 Jul 2007 08:33:37 +0200
    From: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaka KK?

    k...@g...pl napisał(a):

    > Getinbank nie pobiera opłat za przelew z rachunku karty. Ale karta
    > taka za darmo nie jest. Płaci się za ubezpieczenie od 4,50 PLN
    > miesięcznie. Dodatkowo pobierają 5 zł jeżeli nie zrobisz w danym cyklu
    > rozliczeniowym obrotu na minimum 100 PLN.

    4,5 /m-c płaci się za ubezpieczenie ale z darowanymi 50 zł "na start"
    wychodzi na to, że dopiero 12 miesiąc jest płatny "częściowo".
    A obrót min. 100 zł na szczęście nie jest trudno zrobić.
    Ja mam taką kartę z małym limitem. Przelewy się przydają (można z nich
    zrobić darmowy 30-55 dniowy debet) a do tego wypłaty z wszystkich
    bankomatów gratis, co przydaje się zwłaszcza za granicą.
    Poważna wada tej karty to brak podglądu przez internet.

    pozdrawiam