  • Data: 2008-06-27 23:14:45
    Temat: Re: jaką KK BPH wybrać?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@g...com pisze:

    > tej oplaty 4 zł mozna uniknac tyklo dokonujac trans bezgotówkowych?
    > czy przelew z karty tez w to wchodzi?

    chyba juz 4,50

    tylko zakupy.

    Trudne to nie jest, natomiast jak ktos zwrocil uwage, moga byc problemy
    jesli z jakis przyczyn wejdziemy w kolejny okres rozliczniowy majac ten
    "dlug" niesplacony z poprzedniego - nie korzystamuy z karty a
    jednoczesnie lapiemy sie na kary z powodu braku splaty kwoty minimalnej
    w terminie.

    Mam podobne ryzyko z karta Money.pl , ale tam w zamian za 5 transakcji
    miesiecznie mam 100% bezplatnosc karty.