  • Data: 2010-01-18 10:39:24
    Temat: Re: jaka karta dla narciarza...
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-14 15:11, radar pisze:
    > znalazłem jeszcze w BZ z niespotykanie wysokimi kosztami ratownictwa,
    > przy odpowiednim użyciu, bezpłatna w pierwszym roku

    wróć! nie do końca bezpłatna!
    a. zwolnienie z naliczenia opłaty za Główną Kartę Kredytową w pierwszym
    roku jej ważności - pod warunkiem: :
    (...)
    ? nierozwiązana przez Posiadacza Głównej Karty Kredytowej Mastercard
    Silver ,,Narciarska" BZ WBK ,,Umowy o udzielenie kredytu i wydanie
    płatniczej karty
    kredytowej BZ WBK S.A." w ciągu 12 miesięcy liczonych od dnia podjęcia
    pozytywnej decyzji kredytowej na warunkach Regulaminu (nie dotyczy to
    przypadku
    odstąpienia od umowy)

    ...a wznowienie kosztuje 2,5% limitu

    i to wszystko niestety drobnym druczkiem! i niestety dezinfolinia
    wprowadza w błąd!

    na dodatek na www zwolnienie z opłaty rocznej jest możliwe wykonując 3
    transakcje a już w treści regulaminu trzeba wykonać 6 transakcji!

    --
    radar