  • Data: 2003-10-25 15:33:25
    Temat: Re: jaka karta na USD?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Hmm ?

    OK. Moj brat ma w Citi dwa rachunki (zlotowy i dolarowy) i ma karte,
    ktora moze podlaczyc do jednego z dwoch rachunkow. Co wiecej moze ja
    przelaczac w miare potrzeby. Jak jest w Polsce wyplaca zlotowki z konta
    zlotowego, jak jest w stanach to dolary z dolarowego. Jasniej juz sie
    tego wytlumaczyc nie da. Ta karta to chyba Cirrus, ale glowy nie dam.

    > Platnosci w POS'ach sa zawsze z konta w PLN.

    Jesli opisana powyzej karta mozna placic w POSach (czego nie wiem, ale
    niby dlaczego nie), to sila rzeczy kasa schodzi z tego rachunku, do
    ktorego jest w danej chwili podlaczona. Innej mozliwosci nie widze.

    Bartol