    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank dla starszych osób?
    Date: Tue, 06 Nov 2007 00:56:36 -0800

    On 6 Lis, 08:25, d'plus <u...@t...pl> wrote:

    > pocztowy - dyskwalifikacja. prowadzenie rachunku 5-10zł.
    > chyba zainteresuję się polbankiem - rachunek samooszczędzający.
    >
    > --http://www.oln.pl/gallery - olsztyńska galeria
    internetowahttp://www.limuzyny.ketrzyn.pl - limuzyny do wynajęcia - warmia i
    mazury

    Pytanie tylko, czy rzeczywiście Polbank jest przyjazny dla starszej
    osoby. Nie wiem w jakim celu napisałeś, że rachunek ma być dla osoby
    starszej i charakteryzować się prostotą. Trzeba było napisać, że
    rachunek ma być tani i oprocentowanie ma być wysokie. Zaproponowałbym
    Ci Polbank.