  • Data: 2005-06-16 07:37:52
    Temat: Re: jaki bank wybrac
    Od: Suriv <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >niewiele formalności i chyba dośc wysokie oprocentowanie np eMAX pl
    > us :
    >
    > Ale za to ograniczone mozliwosci wyplat. To nie jest konto a'vista.

    Mbank w porownaniu z Vbankien to jak Mercedes i Maluch!
    W Mbanku masz wszystko przejrzyste i wiadomo z gory za co sie placi:P
    Wyp?acic mozesz bez prowizji nawet i 20 z?otych a nie jak w VB 400zl i dopiero masz
    bez prowizji! Co jest wielkim jak rownik minusem!! To ze nie informuja klientow
    pisemnie o zmianie regulaminu to juz jest szczyt chamstwa! I jeszcze 5z?otych za
    prowadzenie konta to bardzo drogo! A i 36 zlotych za badziewny token to tez marnie
    wyglada mi mo ze do 30.09.2005 jest za 1 zl :P Bank Jednym slowem lipny jak cholera,
    nie ma zadnych oddzia?ów, a taki wirtualny Mbank praktycznie w kazdym duzym centrum
    handlowym sobie jest! Tam tez mozesz wplacic na swoje konto a w VB niemozesz.. only
    poczta, inne konta i za to tez trzeba placic.. a otym nie informujesz... ukryte
    oplaty :P

    A pod drugie i trzecie - zainwestowalbys w jakas porzadna strone www - bo to co
    prezentujesz to dzieci w podstawowce robia lepiej!

    NIE Pozdrawiam
    Suriv
    www.bankier.pl/sp/suriv