  • Data: 2005-06-16 13:03:23
    Temat: Re: jaki bank wybrac
    Od: konkurs <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jun 2005 14:34:12 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Nikt z biorących udział w dyskusji nie promuje własnego interesiku pod

    Kazdy z Was doradzajac tu jakis bank czy strone opisujaca banki promuje
    dany bank czy dana strone. Czyli wg Ciebie jak zarobi prezes i zarzad to
    dobrze, a jako osoba indywidualna to zle? Jakas pseudofilozofia Kalego? To
    nie jest de facto interesik sensu stricto tylko aktywne wziecie udzialu w
    konkursie banku. Interesik pod pozorem niekomercyjnego serwisu to ma Amra.
    Gdyby bylo inaczej to by sie nie domagal reklam i sponsoringu:
    http://reklama.prnews.pl/
    Jesliby naprawde chcial byc uznany za niekomercyjny to by placil za
    wszystko z wlasnej kieszeni.
    Jaki w tym jest dla Ciebie czy kogokolwiek problem, ze ktos dzieki mojej
    ofercie zaoszczedzi 30 zl, a ja bede mial 20? Wolisz, zeby nikt nie mogl
    sie o tej ofercie dowiedziec i zaoszczedzic? Dlaczego? To przeciez taka
    oferta jak inne, a wlasciwie lepsza niz inne. Innego powodu niz zawisc
    naprawde nie widze.

    >pozorem obiektywnych porad. Ty tak i to się nazywa spam. Ale jak każdy

    Nikt nie zanegowal faktow, ktore podalem, wiec sa obiektywnie obiektywne,
    a nie pozornie. Spam to by byl jakbym wielokrotnie wysylal nowy post
    tworzac nowy watek z ta promocja, zas podawanie adresu tej strony, gdy
    ktos prosi o polecenie konta bankowego nie rozni sie co do istoty sprawy
    od podawania przez inne osoby innych stron na temat bankow, samych stron
    bankow i nazw bankow, ale Tobie zawisc nie pozwala na dostrzezenie, ze tak
    jest w istocie.
    Wolisz holdowac zasadzie niech nikt nie skorzysta byle i on nie
    skorzystal.
    A pozniej sie dziwicie dlaczego w Polsce jest tak zle? Po tym co sie tu
    wyprawia ja sie nie dziwie.

    >spamer oczywiście nie widzisz problemu. Może abuse przypomni Ci o netykiecie
    >skoro sam masz z tym problem.

    Nie lamie netykiety.

    >Nadal nie są i Ty nadal o tym wiesz. I nadal wprowadzasz w błąd. Tylko

    Nie, nie wiem dlaczego uwzgledniajac tylko i wylacznie odsetki, bez
    zadnych dodatkowych ponoszonych kosztow, typu belkowe czy oplaty bankowe
    efektywne mialoby byc mniejsze.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: