    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki bank wybrac
    Date: Thu, 16 Jun 2005 16:30:17 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    konkurs wrote:
    > tylko aktywne wziecie udzialu w konkursie banku. Interesik pod
    > pozorem niekomercyjnego serwisu to ma Amra. Gdyby bylo inaczej to by
    > sie nie domagal reklam i sponsoringu: http://reklama.prnews.pl/
    > Jesliby naprawde chcial byc uznany za niekomercyjny to by placil za
    > wszystko z wlasnej kieszeni.

    a) co rozumiesz przez domaganie sie reklamy i sponsoringu? To jest oferta
    dla chetnych, a zreszta reklama zajmuje sie Adnet, nie ja.
    b) place od 3 lat z wlasnej kieszeni. I to spore kwoty, znacznie
    przewyzszajace wplywy z reklam (ktore pojawily sie stosunkowo niedawno - ale
    przy okazji utrzymanie znacznie wzroslo)
    c) serwis mam nadzieje kiedys bedzie komercyjny, to znaczy nie bede musial
    dokladac do jego funkcjonowania, bo na "zyski" to ja nie licze...
    d) no i w ogole zenujacy jestes...

    > Jaki w tym jest dla Ciebie czy kogokolwiek problem, ze ktos dzieki
    > mojej ofercie zaoszczedzi 30 zl, a ja bede mial 20? Wolisz, zeby nikt
    > nie mogl sie o tej ofercie dowiedziec i zaoszczedzic? Dlaczego? To
    > przeciez taka oferta jak inne, a wlasciwie lepsza niz inne. Innego
    > powodu niz zawisc naprawde nie widze.

    Bo nie zaoszczedzi? Bo konta nie zaklada sie na pol roku? Bo w Inteligo
    placa 50 zl? Bo masz swoj interes, zeby promowac to konto i wciskac
    ciemnote, ze takie fajne i darmowe (na pol roku, ale to szczegol)? Bo nie
    widzisz, ze juz wszyscy mowia ci, zebys przestal takie porady dawac? Daj
    sobie na wstrzymanie, po prostui.

    > Nikt nie zanegowal faktow, ktore podalem, wiec sa obiektywnie
    > obiektywne, a nie pozornie. Spam to by byl jakbym wielokrotnie
    > wysylal nowy post tworzac nowy watek z ta promocja, zas podawanie
    > adresu tej strony, gdy ktos prosi o polecenie konta bankowego nie
    > rozni sie co do istoty sprawy od podawania przez inne osoby innych

    Nie sa obiektywne.
    No i nie sa pelne - patrz pakiet ubezpieczen do konta.
    No i wiesz - pol roku masz za free a potem musisz bulic. No i te
    banmkomaty...
    Za 7 zl masz darmowe wszystkie w BOSiu, a za 8 zl miesiecznie darmowe
    przeelwy i wszystkie wyplty w Fortisie. A i oprocentowanie wynosi rachunku
    3,5% - wiec wyzej niz w VWBanku. Dlatego nie jestes TOTALNIe obiektywny, bo
    dalbys jeszcze dla przykladu inne mozliwosci.
    A nie dajesz. W dupie masz, czy spelania to potrzeby czy nie - tak jak
    kiedys ktos chcial KK i rachunek maklerski w ofercie a ty swoje. Jak
    nakrecony...

    Zadbaj o swoje pieniądze!