  • Data: 2011-03-29 08:14:38
    Temat: Re: jaki bankomat daje 10 zł?
    Od: ".sp" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ims2od$ko4$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wierzę w taką elastyczność. IMHO to zależy od polityki banku lub
    > sieci.
    > Z tych co korzystam: Euronet deklaruje, że minimalny nominał to 50 PLN, a
    > Cah4you 20 PLN.

    Pytanie było o bankomaty banków, nie ogólne
    Różne banki pakowały 10zł do swoich bankomatów.
    Wg moich obserwacji zależało to od miejsca bankomatu, nie było jednakowe
    wszędzie.
    Czasami potrzebne 10zł, czasami korzystne są 200zł. Razem w jednym
    bankomacie takiego czegoś nie widziałem.
    10zł już dawno w okolicznych bankomatach nie widziałem. Najczęściej pakują
    50 i 100zł lub 20 i 100zł