  • Data: 2005-01-01 13:41:59
    Temat: Re: jaki program dla "Zlotowki"(pkt przyjmowania przelewow)
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można tam z reguły odczytać "to jest przelew za fakturę numer xxx" a
    > czasami może "to jest przelew od klienta o numerze yyy w naszym
    > programie księgowym".
    To jest stara technologia, narażona na błędy w procesie przetwarzania.
    Obecnie wdraża się rozwiązania gdzie dla każdej faktury wystawia się
    specjalny rachunek (osobny numer) do obsłużenia płatności. Wtedy każda
    wpłata na taki rachunek jednoznacznie identyfikuje płatność (często pojawia
    się tylko 1 wpłata na dany rachunek i rachunek staje się niepotrzebny :).
    Poprawność wprowadzonych danych pilnuje algorytm IBAN - znany powszechnie.
    W poprzednim wariancie -> informacji w polu tytułem - błąd najczęściej nie
    jest wyłapywany, a złego IBAN-u nie da się wprowadzić.

    Tomasz
    <NOTO>