  • Data: 2006-01-27 10:19:08
    Temat: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Od: b...@t...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No wiec nie oswieciles mnie, bo to o czym napisales nie jest zwyklym kontem
    > osobistym a calym kombajnem bankowosci do prywatnej osoby, lacznie z
    > ubezpieczeniami turystycznymi, znizkami na pozyczki, bezproblkemowym
    > zalatwieniem pozyczki na dom, znizki w ubezpieczeniu samochodu, domu, poza
    > tym oplata jest przez 3 miesiace - wlasnie na pokrycie tych ubez[pieczen...
    > Wiec nie wprowadzaj w blad ludzi, ze jest platne, bo napisz co jest w
    > zamian.
    > a tu link dla zinteresowanych:
    > http://www.natwest.com/personal/services/currentacco
    unts/index.asp?
    navid=PERSONAL/ACCOUNTS_SERVICES/CURRENT_ACCOUNTS/AD
    VANTAGE_GOLD

    cos sie platasz.... przez pierwsze 3 miesiace masz gwarancje zwrotu oplaty
    miesieczniej, jak jestes niezadowolony i chcesz przejsc na Current Plus. Jest
    to jak najbardziej zwykle konto osobiste. A tzw. 'kombajn uslug' jest wielka
    sciema (jak Aquarius w Multibanku) i tak naprawde niewiele Ci daje (biorc pod
    uwage wszystkie wylaczenia w polisach i utrudniony dostep do tych uslug, bo do
    kazdego extra serwisu jest osobny telefon i dopiero tam moga ci udzielic wiecej
    informacji), poza kolorem zlotym na karcie maestro...