  • Data: 2006-01-27 22:25:09
    Temat: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > no ale napisales tez wczesniej, ze nie ma czegos takiego jak podzial kont,
    > na podstawowe i inne....

    Konkretnie chodzilo o "darmowa wersja podstawowa" ja nie pisze o wersji
    podstawowej a o zwyklym koncie osobistym, zarowno w wersji basic jak i
    debet.
    Konta platne zawierajace dodatkowe uslugi, glownie ubezpieczenia (karty
    debetowe czy kredytowe oraz overdrafty sa dostepne rozniez na koncie
    debetowym zwyklym - DARMOWYM i tez za darmo!) nie sa zwyklymi kontami... bo
    sa uzupelnione o dodatkowe uslugi. Tak bys nie musial szukac ubezpieczen
    gdzie inndziej, moga tez zaoferowac ci konto platne 300 funtow na miesiac z
    nowym samochodem... tez bedzie to konto platne czy tylko pozyczka na ten
    samochod bedzie kosztowac?