  • Data: 2002-10-14 11:20:00
    Temat: Re: jakie konto ...
    Od: "J.B.Globalski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.S. wrote:

    > "J.B.Globalski" <j...@i...pl> wrote in message
    > news:3DA539C3.1070808@ig.pl...
    >
    >> Bank Pocztowy
    >
    > E tam, kolega pytał poważnie.

    Moja odpowiedz jest jak najbardziej powazna.

    > W Banku Pocztowym jest dziadostwo jak na poczcie;-)

    > Poleciłbym raczej mBank, ze względu na:
    > 1. Brak opłat za prowadzenie
    > 2. Darmowe przelewy
    > 3. Dostęp przez internet
    > 4. Darmowe bankomaty Euronetu
    > 5. Koszt wpłacania gotówki zwróci się dzieki odsetkom, lub ewentualnie
    > proponuje przelewać pieniądze - przelewem z innego konta.

    Radzilbym uwaznie przeczytac wymagania jakie mialoby spelniac to konto.
    Powyzsza liste cech mBanku moznaby wpisywac w odpowiedzi na kazdy post z
    cyklu "jakie konto?", dlatego opis pozadanych cech w tym wypadku
    pozwolil na "dopasowanie oferty" - i BP jest tutaj odpowiedni.

    --
    JBG