  • Data: 2005-06-14 12:18:34
    Temat: Re: jakie konto dla niezorientowanego?
    Od: konkurs <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jun 2005 12:44:32 +0200, "shavie" <s...@i...pl> wrote:

    >Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Naiwny to ja nie jestem, tylko niezorientowany w temacie ;) a to

    Udzial w promocji VW niczym przeciez nie grozi, wszyscy skorzystaja.

    >różnica.
    >Zdecyduje się chyba jednak na Mbank.

    Jesli nie zamierasz robic duzo przelewow to ok, w przeciwnym razie
    zaplacisz w sumie wiecej niz w bankach gdzie przelewy sa bezplatne.
    Zreszta kto Ci zabrania zalozyc konta w kilku bankach?

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: