  • Data: 2003-09-02 16:49:01
    Temat: Re: jakie konto wybrac za granicą
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "gigant" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Oststnoi cos czytalem o BZWBK wydajacym karte do rachunku walutowego w EUR.
    > Tylko ile zaplacisz za zasilenie tego konta z Portugalii...? Bez sensu IMO.
    > Juz lepiej tam zalozyc.
    > Podaj wiecej szczegolow.

    Z BZWBK radze bardzo uwazac, bo ilosc i wysokosc oplat zmienia sie jak w
    kalejdoskopie. Mam konto w EUR i wlasnie sie zorientowalem, ze zaczeli pobierac
    mi oplaty (zgodnie z nowym regulaminem), ale juz wyciagu nie przysylaja (powinni
    bez oplat co miesiac zgodnie z regulaminem). A skoro od dwoch miesiecy na konto
    w EUR nie zagladalem, to juz mnie bez mojej wiedzy zdazyli skasowac dwa razy.
    Karte rzeczywiscie obiecuja i wtedy jest sie zwolnionym z oplat za prowadzenie
    konta (konto oprocentowane na 0,00%). Ciekawe ile kosztuje ta karta. Ide sie
    jutro zapytac lub wybrac pieniadze i zlikwidowac rachunek.
    Pozdrawiam,
    Radek