  • Data: 2010-08-12 00:35:19
    Temat: Re: jakie "nagrody" za przelew wynagrodzenia?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-11 04:04, astro pisze:

    > Opiekuja sie tylko sprzetem RTV mlodszym niz 5 lat. Potrzebujesz wiec dowod
    > zakupu.

    No to OK. Mój sprzęt ma 2 lata z czymś.
    Chyba najpierw sama zdejmę budowę tej miniwieży i zobaczę co się da
    zrobić. Może wystarczy odkurzyć. Kupiłam już na allegro specjalne
    śrubokręty torex, ale nawet nie rozpakowałam i nie sprawdziłam czy będą
    pasowały do śrub. Muszę się za to wreszcie wziąć. Ten fachowiec z Aliora
    może mi zaśpiewać sporą kwotę za rzekomo "wstawione" czy wymienione
    materiały. Tego się obawiam, że on powie, że części musiał wymienić.

    --
    animka