    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jakie nominały w bankomatach?
    Date: Sat, 10 Feb 2007 00:04:38 +0100

    Użytkownik melipone napisał:
    > witam,
    >
    > mam takie pytanie, interesuje mnie jakie minimalne nominały wydają
    > bankomaty przy bankach takich jak PKOBP, ING, BGŻ, BZWBK, Millenium,
    > czy da radę wypłacać w nich 10 i 20zł (chodzi mi o nierówne końcówki
    > typu 1210zł, 1230zł, 1240zł), czy zależy to od właściciela bankomatu czy
    Jeżeli bankomat nie wypłaca dziesiątek, ale 20 i 50, to takie końcówki
    spoko dostaniesz. 10 i 30 oczywiście nie weźmiesz ale
    40=20+20
    60=20+20+20
    70=50+20
    80=20+20+20+20
    90=50+20+20
    110=50+20+20+20
    130=50+20+20+20+20.

    > od samego banku, czy może nie ma na to reguły, pytam gdyż mam
    > specyficzne wypłaty i pomyłka kosztuje mnie pewną pobieraną prowizję,
    > po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    > taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi

    Jest jeszcze jedna ciekawostka w BGŻ - mają tam 20, 50 i chyba 100 ale
    minimalna kwota to 50 więc nie można wziąć 20 ani 40 choć jest to
    technicznie możliwe.

    Przemek