  • Data: 2007-02-10 16:29:41
    Temat: Re: jakie nominały w bankomatach?
    Od: melipone <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jest taka pozycja "pomyłka w kwocie wypłaty" w tabeli opłat?
    >
    > Poza tym jeżeli bankomat nie może wypłacić danej kwoty, bo z definicji
    > nie ma takich nominałów, to zwyczajnie nie będzie nawet próbować
    > autoryzacji. Dotyczy to przypadków, gdy z definicji bankomat ich nie ma
    > (np gdy zapodasz kwotę 1230 w Euronecie, albo 30 w PKO BP). Nie jestem
    > pewien co się dzieje w przypadku wyczerpania danego nominału, ale tego
    > się i tak nie dowiesz, póki nie spróbujesz.

    niestety, korzystając z Netellera trzeba się na to godzić że opłata za
    niedokonanie tranzakcji jest i stąd moje pytanie było, trzeba znać ile
    się ma dokładnie CAD-ów na koncie, sprawdzić np. na
    money.pl/pieniadze/banki kurs kupna dewiz np. BZWBK powiedzmy że
    wychodzi że mam 2844zł, więc te 4zł sobie darowuję żeby nie przekraczać
    limitu wypłaty (bo będą te 4CAD-y pobrane) i biorę 2840zł, stąd moje
    pytanie odnośnie gdzie 'raczej pewne' są dychy wypłacane w bankomatach,
    bo nie chcę sobie wypłacać tylko 2840 i darowywać sobie te 40zł, ale jak
    już gdzieś wcześniej napisałem BZWBK już sprawdziłem i jest
    'najpewniejszy', po prostu nie dziwcie się że jest ta 4CAD-owa opłata,
    tak już jest i koniec, ta karta opłaca mi się i tak (choć mam opcję
    przelewu na konto bankowe, droższa opcja)