    From: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Date: Fri, 30 Apr 2010 14:40:10 +0200

    Viper zobacz jak załatwiono sprawę byłej agentury w Niemczech. Tam nawet w
    Deutsche Bahn nie można pracować jak się było tajnym współpracownikiem
    stasi.
    Wymyśl skuteczniejszy od IPNu sposób na ujawnianie agentury w Polsce.
    Kiedyś próbował rząd Olszewskiego załatwić sprawę słynną uchwałą
    lustracyjną, jak to się skończyło, już dziś wiemy.
    Mamy odmienne punkty widzenia, Ty ciągle twierdzisz, że Wałęsa był w
    porządku, ja twierdzę, że był Bolkiem i właśnie po to niezależny IPN jest
    potrzebny, żeby pokazał kto jest kim, kto jest po stronie, po której było
    zomo (tak, dokładnie tak).
    Nie jest silną instytucją IPN, w którym prezes może być odwołany z byle
    powodu zwykłą większością.

    Pokaż mi jednego komucha, którego Wałęsa udupił na dobre. Nie znajdziesz
    żadnego! Za to uda Ci się znaleźć całe mnóstwo ludzi z opozycji, których
    prezydent Bolek deptał i łamał jak się da.
    Ludzie, którzy zrobili "nocną zmianę" rządzą w kraju do dziś i mają
    gadzinowe media na każde skinienie.
    Ja tego nie łykam, ale ja jestem niepostępowym moherem, brzydzę się
    michnikowszczyzną i brzydzę się tym, że za nabardziej postępowe w naszym
    kraju promuje się te postawy, które w prosty sposób prowadzą do niebytu.
    Zobacz na Zachód, w imię pełnych brzuchów i prostych autostrad pozwolili
    sobie zrobić wodę z mózgu. Konkursy unijne na najładniejszy minaret kontra
    zakaz wieszania krzyża. Promowanie pedalstwa i śmierci kontra ginący
    przyrost naturalny i napływ emigracji. Trochę za daleko pojechałem dygresją,
    ale w ten sposób możesz bliżej zobaczyć mój sposób widzenia współczesnego
    świata postępowych wartości, o które walczą wspólnie miłośnicy PO z GWna i
    TVNu.
    Gardzę tym.

    PS
    Polecam 2 cytaty z 3 część "Dziadów", scena VII "Salon Warszawski"

    O nowych rosyjskich przyjaciołach:

    "Odtąd jak Nowosilcow wyjechał z Warszawy,
    Nikt nie umie gustownie urządzić zabawy;
    Nie widziałam pięknego balu ani razu.
    On umiał ugrupować bal na kształt obrazu.
    Śmiejcie się, Państwo, mówcie, co się wam podoba,
    A była to potrzebna w Warszawie osoba"

    Ówczesna i dzisiejsza elita:
    "Patrzcie, coż my tu poczniem,patrzcie, przyjaciele,
    Otoż to jacy stoją na narodu czele,
    Powiedz raczej: na wierzchu. Nasz naród jak lawa,
    Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa,
    Lecz wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi;
    Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do głębi"